Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
jlbeste
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 25 des. 2020, 12:37

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 00:26

Buenas a todos.
Hace poco encontré está página y me parece estupenda.
Empecé a descargar un par de series y me quedado a medias porque ahora hay que registrarse. Me parece bien, pero tengo unas dudas, ya que la mayoría de los mensajes están en catalán y aunque más o menos sí que entiendo lo que se escribe, siendo yo vasco me cuesta un poco.

1-Para poder descargar las series, además de estar registrado, ¿hace falta comentar en cualquier sitio, o hay crear temas nuevos (con dudas o peticiones por ejemplo)?

2-Las series que seguía eran dos que no son anime y creo que dentro del foro estaban en una sección que se llamaba "No anime no manga" o algo parecido. Eran estas:
[MEGA] Els Simpson | Los Simpson [Versión definitiva] [Castellano-Català-English]
[MEGA] Padre de familia [Temporadas 12 a 19]
Buscando en el foro no consigo encontrarlos. ¿No hay ningún buscador dentro del foro? Creo que hace poco sí que había.
Buscando en google sí consigo encontrarlos, pero al acceder me dice que no tengo autorización. Supongo que al participar más en el foro podré acceder al contenido. ¿Es así, o ese mensaje sale porque ya no existen?

Gracias por todo. Un saludo.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 02:16

Al igual que para que te aparezca la búsqueda del foro, para ver los temas de descarga hay que tener un mínimo de mensajes. Da igual si es creando un tema nuevo o escribiendo en los que ya hay creados
Si pone que no tienes autorización es que sí que existen pero de momento no puedes verlos
 
Avatar de l’usuari
damagost
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 20:43
Ubicació: Barcelona

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 09:21

Gràcies per mantenir el fòrum, però malauradament no disposo de cap document audiovisual d'anime en català per penjar i no podré continuar descarregant els continguts d'animelliure. Ha estat un plaer poder gaudir d'aquest fòrum (únic en aquest àmbit) i amb el que es podia veure l'anime en català per la inexistència del 3XL.
 
mironet1
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 10:10

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 11:48

És brutal com a dia d'avui encara seguiu a tope, us felicito a tots els implicats!
 
jlbeste
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 25 des. 2020, 12:37

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 12:17

Muchas gracias por responder tan rápidamente.

Aquí os dejo un enalce de una página que puede resultar interesante:
https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php (La pagína principal)
https://www.euskal-encodings.com/smf/in ... board=73.0 (Lista de series animadas por letra)

Es una página parecida a esta pero con material en euskera. Sobre todo son series emitidas en ETB1 (la televisión autonómica vasca), pero también hay más material como películas.
La página está en euskera, y aunque se ponga en español no cambia demasiado.
Puede servir para obtener material para completar los montajes de distintos idiomas que tenéis. Me suena que vi alguno de dragon ball de muy buena calidad en varios idiomas pero que le faltaba el audio en euskera.
O puede que haya series que ya teneís pero en mayor calidad.

Un saludo.
 
Buhasso
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 12:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 31 des. 2020, 18:01

Espero poder seguir accediendo a vuestros enlaces y calidades, aunque cada vez los haceis menos accesibles. Los foros se están convirtiendo en una secta en la que "o posteas" o carretera. Hay vida mas allá de la pantalla del PC y las personas no debemos de ir farreando niveles en foros de forma absurda para acceder a contenido que los demás altruistamente suben. Si no, dejad de compartir y me compro los Blu-ray, voy a echarle menos tiempo trabajando y ganando el dinero para ello que posteando en foros de este tipo.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 01 gen. 2021, 07:47

damagost ha escrit:
Gràcies per mantenir el fòrum, però malauradament no disposo de cap document audiovisual d'anime en català per penjar i no podré continuar descarregant els continguts d'animelliure. Ha estat un plaer poder gaudir d'aquest fòrum (únic en aquest àmbit) i amb el que es podia veure l'anime en català per la inexistència del 3XL.

Ho sento, però em temo que no has entès res, exactament qui ha dit que per a accedir al fòrum has de compartir obligatòriament anime en català?
 
mmasterz
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 01 gen. 2021, 10:29

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 01 gen. 2021, 10:40

ido m'encanta haver trobat aquest forum per que aixi puc veurer kochikame en català, en maravellos i he trobat un canal de yt que hi ha cowboy bebopo en catala , l'usuari se nom Lluis encara que si posau es nom de sa serie vos sortira igual
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 01 gen. 2021, 15:22

Buhasso ha escrit:
Espero poder seguir accediendo a vuestros enlaces y calidades, aunque cada vez los haceis menos accesibles. Los foros se están convirtiendo en una secta en la que "o posteas" o carretera. Hay vida mas allá de la pantalla del PC y las personas no debemos de ir farreando niveles en foros de forma absurda para acceder a contenido que los demás altruistamente suben. Si no, dejad de compartir y me compro los Blu-ray, voy a echarle menos tiempo trabajando y ganando el dinero para ello que posteando en foros de este tipo.


Pues ves a comprar los blurays, que algunos os quejais ya por vicio.

PD: Por cierto en eso tienes razon, porque en poner 4 mensajes se tarda mas o menos 8 horas, igual que un trabajo...
 
Maronet
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 12 des. 2020, 23:47

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 01 gen. 2021, 18:01

Hola a tothom! Ja fa anys que vaig visitant intermitentment aquest fòrum per recordar els animes que mirava quan era petit, però mai no m’havia decidit a registrar-me fins ara. Moltes gràcies a tothom qui ho fa possible, perquè realment aquest fòrum és una joia! Espero poder tornar a mirar sèries ben aviat, quan se’m desbloquegi el contingut compartit.
 
Peaso
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 16:50

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 02 gen. 2021, 11:42

Bon 2021!, Per aquí un usuari nostalgic amb ganes de participar. Ens llegim!
 
Gerrypc
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 02 gen. 2021, 11:40

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 02 gen. 2021, 11:48

Bon dia, i bon 2021, just buscant anime amb català em trobo amb aquest forum. Recordo la meva adolescencia enganxat al 3xl, que no decaigui l'anime amb català perque, trobu que es dels doblatges més cuidats que hi han. Segueixo varies pagines de pressio a Tv3 per la NO cancelació, i la compra de nous episodis! No ho perdem!
 
Avatar de l’usuari
osk1305
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 02 gen. 2021, 15:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 02 gen. 2021, 16:25

Buen día,
¿Consideran la posibilidad de que usuarios nuevos puedan realizar una donación mediante la cual puedan acceder a las descargas?
Es decir, como método alternativo. Contribuyes a la comunidad comentando o donas cierta cantidad de dinero y accedes directamente.

Gracias!!
 
Macno
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 02 gen. 2021, 18:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 02 gen. 2021, 18:57

Bona tarda, desde Mallorca, un nou integrant a la pàgina! Encantat
 
Doctor
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 03 gen. 2021, 02:08

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 03 gen. 2021, 02:14

Bones. M'acabo de registrar i no ho entenc. Com puc participar si no tinc autorització? A veure no tinc el temps ni la manya per penjar i aubtitular sèries però pel que veig tampoc puc participar comentant i dient coses si no tinc autorització a segons quins espais. M'ho podeu aclarar?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants