Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
uninstall
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 27 feb. 2021, 18:09

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 feb. 2021, 19:33

Saludos a tod@s! Mi catalán está un poco oxidado (^_^ ' ) así que mejor escribo en castellano, hace unos años descargue algunas películas de Ghibli =) como usuario no registrado, vuelvo ahora para completar la colección xD, trataré de estar mas activo en el foro.
 
Rotcrow
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 27 feb. 2021, 23:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 feb. 2021, 23:46

Hola bona nit, m’acabo de registrar en el forum. Sóc amant dels doblatges en català i l’animació, crec que es un sector clau dins l’audiovisual català. Voldria saber com puc accedir als doblatges. Concretament he vingut a parar aquí degut a una intro de La llegenda de Korra de Youtube. Algú em podria orientar una mica?
 
jackpoint320
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 28 feb. 2021, 20:46

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 28 feb. 2021, 21:39

Doncs jo personalment crec que és molt bona idea. Es una bona forma de mantenir viu el fòrum
 
Avatar de l’usuari
jascott
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 27 feb. 2021, 22:43
Ubicació: Lleida

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 28 feb. 2021, 22:26

Bones, sóc nou al fòrum. Al principi em xocava una mica la idea, però pensant-ho bé és una molt bona iniciativa per mantindre viu el feedback en la comunitat.
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 01 març 2021, 10:26

Hola, fa temps que visitava aquesta gran pàgina però fins ara no m'he registrat ja que no em podia estar sense vosaltres! De debò que tot el que feu aquí de forma desinteressada us ho agraeixo moltíssim! Jo també penso que aquesta norma és ideal per mantenir viva la comunitat.
 
Ignafugus
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 02 març 2021, 11:33

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 02 març 2021, 11:39

Steve Maister ha escrit:
No, no significa això, no estàs obligat a compartir. Però sí a participar al fòrum (i no valdran missatges amb un simple "gràcies", han de tenir una mica de contingut, ja que els moderadors validarem els missatges), quan portis X missatges deixaràs de ser un "nou registrat", i ja podràs veure tot el contigut d'Animelliure amb normalitat :adeu:


Gràcies per informar d'això. ara veuré en que puc comentar per tal de deixar un nou usuari.
 
Oldsora
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 03 març 2021, 20:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 03 març 2021, 20:34

Yo tambe estic interesat en veure el contingut de las series en catala, ja que sou l"unica pagina que las te.
 
DonaMelio
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 04 març 2021, 01:29

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 04 març 2021, 01:35

Comprendo. Ya decia yo porque no puedo acceder a cierto tema, del que tengo guardado el enlace.
 
Avatar de l’usuari
Hide_to
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 25 ago. 2013, 10:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 06 març 2021, 11:10

Un altre per aquí, registrat des del 2013 pero sempre he tingut problemes amb la contrasenya, i he acabat per comentar mes aviat poc.

Gracies per la feinada que feu, i ara em tocara anar comentant cada dia, per recuperar una mica l'acces a tot plegat.

Mercés!
 
Avatar de l’usuari
Olshow
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 06 març 2021, 20:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 06 març 2021, 20:38

Hola! Aprofito el meu primer post per saludar a tothom i com no, agrair tot el contingut del fòrum/servidor. Estava buscant uns animes els quals, tinc moltes ganes de veure on surt el meu pare, bé, més ben dit, parla, ja que va fer el doblatge d'alguns personatges. Així que em posa ja a escriure al fòrum!!
 
Avatar de l’usuari
KunZ
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 08 març 2021, 15:49

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 08 març 2021, 16:01

Molt Bones!! Finalment després de molts anys veient aquesta web-forum i vist aquest post m'he decidit a registrarme i tal i com dieu mantenir una mica viva la comunitat d'anime en català que m'encanta des que era petit.
Ja intentaré buscar alguns animes que em volia descarregar tant bon punt em deixeu revisar les funcionalitats!
 
nowhere
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 09 març 2021, 21:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 09 març 2021, 22:08

Hola a tothom. Temps enrere estava registrat amb un altre nick però ni en recordo la contrasenya ni tinc actiu el compte de correu associat, és a dir que he decidit que era més senzill crear un nou usuari. La veritat és que no hi ha gaires llocs com Animelliure dedicats a aquesta temàtica, i cap amb la dedicació i la qualitat d'Animelliure.
 
neosepia
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 09 març 2021, 05:14

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 10 març 2021, 06:09

Hola reis, fa anys que no entro (des dels 20? tind 33 D: )
Ara que vivim a un altre territori (lluny de casa...) tant jo com la meva dona busquem el material en catala amb el que vam creixre.
No m'importaria ajudar amb el que faci falta, tinc un mini datacenter a corrent tant per feina com per oci :D
 
Josant
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 10 març 2021, 07:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 10 març 2021, 07:17

buenos días, soy nuevo en el foro y no conocía esta web. con ganas de volver a ver dragón ball en catalán, saludos a todos.
 
paconaranjo
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 11 març 2021, 04:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 11 març 2021, 04:08

Saludos, espero sigan así por muchos años...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants