Doncs aixo, que ja sol queden 5 dies per a que surti el nou ubuntu i ja em queden poc dubtes, decidit a insta', i a probar les coses un cop instalat, tinc un dubte que m'agradaria saber,
El menu Grub, s'instala a la particio de linux, oi?
Tindre C per a windows, D per a dades, i la / per a linux val? I perfecte el grub tel fa ell mateix a l'instalar i tot, i ja se com posar predeterminado el windows, i baixar el temps de 10 segons,
pero el meu dubte es, que si algun cop, he de formatejar la particio de windows per un virus o cualsevol cosa, per formatejar i tal, i i poso un atre windows, o fins i tot el vista o cualsevol altre windows, el menu grub el detecta automaticament i elimina el xp del ,menu i posa el nou SO instalat al C? O s'ha de fer amb comnandes i tal? Cada cop que fomrateji el C haure dedita al menu grub o ho fara automaticament?
I si volgues ( que ho dubto) pero posem per cas, si volgues eliminar linux, formatejo la particio / de linux, i ja no m'apareixera mes el grub? O oi que encara em sortira ( poel que he llegit crec que si, llavors com es podria treure?
No m'agradaria treurel, pero vul lsaber com, per sabero si apsses alguna cosa, si formatejesi linux, no s'obriria cap SO o que apsaria?
Gracies!