Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

l'aMule em va lentíssim

dc. 21 feb. 2007, 22:46

Doncs això que l'aMule em va lentíssim, rarament passa dels 2 kbps de baixada. De pujada va perfecte. Encara que l'acabi d'instalar, no és exageradament lent? És que el dec haver deixat unes 48 hores i m'ha baixat uns 17 mb (arxius amb moltes fonts).

Merçi :adeu:

EDITO: Ja ha arribat a 28kbps en un moment però ja torna a estar parat. Continuo pensant que va massa lent... puc importar algun arxiu de l'eMule de windows perquè em mantingui la mateixa... prioritat... o com es digui?
Imatge
 
Ryotsu

dc. 21 feb. 2007, 23:36

quina versió tens? ho tens ben configurat?
ami tambe m´anava lent ultimament i vaig seguir un manual d´optimització i configuració i ara em va molt millor :yeah:
Puc posar el link o tel pasu per mp¿?
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dj. 22 feb. 2007, 00:18

Tinc l'aMule 2.1.3, i sí, t'agraïria que em posessis el link del manual aquí :yeah:

:adeu:
Imatge
 
Ryotsu

dj. 22 feb. 2007, 01:04

el que jo tinc es el eMule ScarAngel 1.8, que es com un mod de la 0.47c, i es l´utilitzat pel tutorial.
[hide]http://www.adslzone.net/postt75322.html[/hide]

també es nota molt el tcp optimizer, el cual tens el tuturial aqui:
[hide]http://www.emulespana.net/foros/index.php?showtopic=73919&pid=700598&mode=threaded&show=&st=&[/hide]

Jo el que he fet ha sigut la configuració per a emule scar angel, lo del drtcp optimicer i lu del webcaché(que nomes es pot amb aquesta versio), lu altra no ho he vist gaire clar i no he tocat res :P . amb aquestes configuracions, vaig arribar a descarregar a 211 kB/s (el meu record amb l´emule) i 3221 fonts trobades :yeah: amb 2 megues que tinc.

sort!
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dj. 22 feb. 2007, 07:50

Em sembla que no t'has fixat en el subfòrum que estàs ^^u
I tinc l'aMule, i no l'eMule.

Gràcies igualment :yeah:
Imatge
 
Ryotsu

dj. 22 feb. 2007, 15:36

MyGoku ha escrit:
Em sembla que no t'has fixat en el subfòrum que estàs ^^u
I tinc l'aMule, i no l'eMule.

Gràcies igualment :yeah:


Ostres perdona´m, no m´hi havia fixat no, hu sento :jiji:
Ara si que no et puc ajudar :no:

Et desitjo sort :yeah:
 
Pallando

dj. 22 feb. 2007, 22:53

MyGoku ha escrit:
puc importar algun arxiu de l'eMule de windows perquè em mantingui la mateixa... prioritat... o com es digui?

Si
L'amule i l'emule fan servir els mateixos fitxers de credits.

Per el que dius sembla que amb güindous et va be, si es aixins descarterem problema de ports i ISP.
Descartar el problema de ports???? fas servir els mateixos ports?

També pots visitar l'ajuada del amule que està molt complerta.
Wiki = http://wiki.amule.org
Forum = http://forum.amule.org
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dv. 23 feb. 2007, 14:45

Tinc id alta, o sigui que de ports no és problema. Per cert, quin és l'arxiu que he d'importar de l'emule del windows?

:adeu:
Imatge
 
Pallando

dv. 23 feb. 2007, 23:56

Punts a revisar si l'aMule va lent
[hide] * Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Descargas"
* Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Subida". Para límites de subida inferiores a 4 kbps, tu velocidad de descarga será 3 veces la de subida. Para límites de subida por debajo de 10 kbps tu límite de descarga será 4 veces el límite de subida. Para límites de subida iguales o superiores a 10 kbps no tendrás limitación en el límite de descarga, que estará limitado solo por lo que le indique en el valor "Límites Descarga" de las Preferencias (lee este link para saber más sobre esto).
* Un valor demasiado alto en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Subida". Tu línea puede estar congestionada (depende de la velocidad de tu línea).
* Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Conexiones Máximas". No hay suficientes conexiones disponibles.
* Un valor demasiado alto en "Preferencias"->"Conexión"->"Conexiones Máximas". Demasiadas conexiones pueden congestionar tu línea.
* Un valor demasiado bajo en "Tweaks del Núcleo"->"Nuevas Conexiones Máximas/5s". Le cuesta mucho adquirir fuentes.
* Un valor demasiado alto en "Tweaks del Núcleo"->"Nuevas Conexiones Máximas/5s". Tu línea se congestiona, tantas conexiones nuevas producen demasiado tráfico excedente.
* Tener ID Baja.
* Algunos ISPs bloquean o limitan los puertos standard de eD2k. Intenta cambiar estos puertos en "Preferencias"->"Conexión".
* Tu firewall puede bloquear algunos puertos o protocolos que usa aMule y/o no deja pasar estos puertos por tu router (de nuevo mira en ID Baja).[/hide]Font Wiki aMule va lento


Arxius a importar d'eMule a aMule
Per conservar els credits basicament son 2
Clients.met
Cryptkey.dat
Explicació de que es cada arxiu (en angles)


Migrar d'eMule a aMule (en angles)
 
lluo

ds. 24 feb. 2007, 00:07

Hola!!!! hi ha algun amule per mac 10.2.8??? Jo els que trobo son tots per 10.3 o superiors.
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 25 feb. 2007, 00:16

Pallando ha escrit:
Punts a revisar si l'aMule va lent
[hide] * Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Descargas"
* Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Subida". Para límites de subida inferiores a 4 kbps, tu velocidad de descarga será 3 veces la de subida. Para límites de subida por debajo de 10 kbps tu límite de descarga será 4 veces el límite de subida. Para límites de subida iguales o superiores a 10 kbps no tendrás limitación en el límite de descarga, que estará limitado solo por lo que le indique en el valor "Límites Descarga" de las Preferencias (lee este link para saber más sobre esto).
* Un valor demasiado alto en "Preferencias"->"Conexión"->"Límites Subida". Tu línea puede estar congestionada (depende de la velocidad de tu línea).
* Un valor demasiado bajo en "Preferencias"->"Conexión"->"Conexiones Máximas". No hay suficientes conexiones disponibles.
* Un valor demasiado alto en "Preferencias"->"Conexión"->"Conexiones Máximas". Demasiadas conexiones pueden congestionar tu línea.
* Un valor demasiado bajo en "Tweaks del Núcleo"->"Nuevas Conexiones Máximas/5s". Le cuesta mucho adquirir fuentes.
* Un valor demasiado alto en "Tweaks del Núcleo"->"Nuevas Conexiones Máximas/5s". Tu línea se congestiona, tantas conexiones nuevas producen demasiado tráfico excedente.
* Tener ID Baja.
* Algunos ISPs bloquean o limitan los puertos standard de eD2k. Intenta cambiar estos puertos en "Preferencias"->"Conexión".
* Tu firewall puede bloquear algunos puertos o protocolos que usa aMule y/o no deja pasar estos puertos por tu router (de nuevo mira en ID Baja).[/hide]Font Wiki aMule va lento


Arxius a importar d'eMule a aMule
Per conservar els credits basicament son 2
Clients.met
Cryptkey.dat
Explicació de que es cada arxiu (en angles)


Migrar d'eMule a aMule (en angles)

Merçi, em serà molt útil :juas: :yeah: :yeah:

:adeu:
Imatge
 
TasMan

dc. 07 març 2007, 23:44

lluo ha escrit:
Hola!!!! hi ha algun amule per mac 10.2.8??? Jo els que trobo son tots per 10.3 o superiors.


aMule, aMule, no, més bé perquè no hi ha versions més antigues. De tots els mules per a mac, l'unic que he trobat per a > a la 10.2 està descontinuat.

L'únic programa que he vist per ahí és el MLDonkey, i hauràs de descarregar-te'n una versió antiga, perque és per a versions > a 10.3.

Tots els paquets anteriors per a mac els pots trobar ací:

http://mlnet.macbay.de/mlnet/mldonkey/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants