Idò això.. tinc un portàtil vell (AMD K6-2+ 500MHz amb només 24MB d RAM i un HD d 4GB) q m'agradaria aprofitar.
Bàsicament vull fer un backup del disc FAT32 del portàtil, accedint en remot amb un linux d'usb, al disc FAT32 del PC (o al mateix pendrive).
Explicu el cas:
Al portàtil hi ha un WIN98 SE instal.lat q tira molt justet i le vull ficar un linux. Les proves q he fet fins ara amb LiveCDs han estat desastroses, cap ha arrancat, i crec q se m'ha acabat fotent el lector d CDs, ara mateix no llegeix res.
L'he connectat al router i.. amb l'ordinador d sobretaula q tinc, amb XP, no puc configurar sa xarxa pq no tinc drets d'administrador i no puc accedir al portàtil. Sí puc accedir-hi amb una distribució Slax (Slackware) d linux q tinc al pendrive.
Idò vull fer un backup del disc del portàtil. Copiant directament el contingut perdo tots els atributs (sistema, ocult, readonly, etc..) dels arxius, i no vull això. El sector d'arranc no m'amoïna pq tinc un disc d'emergència per recuperar-lo, però no vull perdre els atributs dels arxius...
I afegir.. q com la distribució Slax és força límitada (tot va per móduls i alguns costen d trobar), si se pot fer amb una comanda d consola, millor q millor, però tot me val. :p
PD: Tbé m'aniria bé si pogués particionar el disc del portàtil des del disc d'emergència però quan ho provo amb fdisk me diu q només pot fer una partició d 7MB :! n_n'