Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Us agradaria que l'anime de naruto, arrives a emitirse en català?

Si
104 (85%)
No
18 (15%)

Vots totals: 122

Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 222
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Naruto en Català?

dl. 06 maig 2024, 18:46

DoraKram ha escrit:
Una pregunta: sabeu si els episodis del 53 al 104 (que s'han emès al SX3) estan disponibles per veure a AnimeBox?

He llegit per algun lloc que aquests en concret no ho estan i, com que vaig perdre el ritme a l'SX3, m'estava plantejant subscriure'm a AnimeBox per acabar aquesta tanda d'episodis de Naruto. Ara bé, si no estan disponibles, crec que m'ho replantejaré...

Moltes gràcies!

No, aquests encara no estan disponibles a AnimeBox. Si els vols veure, ara mateix, l'única via és la pirata.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

hugo454
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 23 maig 2024, 23:16

dv. 24 maig 2024, 22:34

Bones!
Just fa uns dies vaig descobrir que estaven fent el doblatge de Naruto al Català! Us prometo que em va costar MOLT de creure, encara recordo fa caso dues DUES dècades que vaig començar a veure aquest anime amb uns amics tornant d'un Saló del Manga, amb el follon que suposava el descobriment del món divX i Fansub (en aquella època era tot nou, per uns marrecs de primers d'ESO), i 20 anys després un somni es fa realitat!

La veritat que al principi m'ha costat molt veure-ho en català, després de veure durant tants anys l'anime en japonès, m'ha costat una mica, però ara mateix ja m'he acostumat i és meravellós. (sense entrar a valorar si la feina feta està millor o pitjor feta)

Se sap si continuaran amb Shippuden?

El que no entenc és la lògica de Selecta de llançar tots els Blu-ray en físic i després començar el doblatge en català, ja podrien haver-ho fet alhora...

jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

dt. 28 maig 2024, 16:50

hugo454 ha escrit:
Bones!
Just fa uns dies vaig descobrir que estaven fent el doblatge de Naruto al Català! Us prometo que em va costar MOLT de creure, encara recordo fa caso dues DUES dècades que vaig començar a veure aquest anime amb uns amics tornant d'un Saló del Manga, amb el follon que suposava el descobriment del món divX i Fansub (en aquella època era tot nou, per uns marrecs de primers d'ESO), i 20 anys després un somni es fa realitat!

La veritat que al principi m'ha costat molt veure-ho en català, després de veure durant tants anys l'anime en japonès, m'ha costat una mica, però ara mateix ja m'he acostumat i és meravellós. (sense entrar a valorar si la feina feta està millor o pitjor feta)

El que no entenc és la lògica de Selecta de llançar tots els Blu-ray en físic i després començar el doblatge en català, ja podrien haver-ho fet alhora...

Ara per ara, hi ha tot Naruto doblat (220 episodis); en teoria han de doblar Shippuden i inclús Boruto, tindria sentit perquè n'han doblat les pel·lis.
Això que Selecta treu el Blu-ray sense català jo suposo que ho fan per explotar i treure benefici del producte: primer el venen als fans del doblatge en castellà i, després, fan una altra edició més cridanera o quelcom semblant per afegir-hi el català i aconseguir les compres dels fans catalans i de la resta que la vulgui.

hugo454
Usuari
Usuari

dt. 28 maig 2024, 23:39

jon.sanchez ha escrit:
hugo454 ha escrit:
Bones!

Ara per ara, hi ha tot Naruto doblat (220 episodis); en teoria han de doblar Shippuden i inclús Boruto, tindria sentit perquè n'han doblat les pel·lis.
Això que Selecta treu el Blu-ray sense català jo suposo que ho fan per explotar i treure benefici del producte: primer el venen als fans del doblatge en castellà i, després, fan una altra edició més cridanera o quelcom semblant per afegir-hi el català i aconseguir les compres dels fans catalans i de la resta que la vulgui.

Ja està tota doblada? :O

Doncs em sorprèn el tracte que li estan donant, a les plataformes només hi ha x capítols, a l'anime box està un troç del principi i uns quants del mig. I en físic sense notícies. Al final els que ens hem assabentat tard, si volem veure-la legalment no podem, i hem de recórrer a altres vies.

De veritat que no acabo d'entendre la lògica en el cap d'aquestes empreses, sembla que no vulguin guanyar diners. Avui dia la gent no espera, o els hi dones accés o es busquen altres vies.

En fi, ells veuran!

hugo454
Usuari
Usuari

dj. 20 juny 2024, 14:34

Bueno, avui ja han actulitçat l’anime box i està tota la sèrie sensera en català, per fi! Ara a veure si es pronuncien amb Shippuden

Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

dg. 28 jul. 2024, 13:52

Gaire be començant a veure el Naruto doblat al català, i tinc sentiments barrejats.

Per una banda, mes que genial poder gaudir d'aquest mític anime en català, tal com solia veure tot l'anime quan era nen. Això de poder veure algo sense tenir que anar llegint mola.

Per altra banda, se que això es només un tema de costums, però encara se m'em fa extrany escoltar al Naruto amb veu d'home, tot i que es el més logic. De sempre ho imaginaba amb una veu mes semblant a la d'en Goku o el Son Gohan quan eran nens. Especialment la veu d'en Son Gohan a la primera meitat de la etapa Buu en sembla que queda perfecte. Escoltar al Naruto amb la veu d'en Hanataro d'en Bleach se'm fa realment extrany, tot i que l'actor ho fa molt bé i segurament es el tó que millor l'escau.

Esperava mes veus conegudes i em va sorprendre que moltes son noves o que no havia escoltat abanç en altres animes. Suposo que l'anime en català ni té molta nostalgia i amb tant de temps amb tot tan parat es logic pensar en tot alló tal i com era als 90 o principis dels 2000s, no se.

En tot cas, està tot molt ben fet, i m'està agradant molt tenir la oportunitat de veure-ho en català. Tant de bó aixó sigui nomes el principi d'una nova etapa gloriosa de l'anime en català tal com als bons tempts :)

kabi13
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 26 gen. 2023, 10:31

dv. 23 ago. 2024, 12:58

Sabeu si penjaran tota la seria doblada a alguna plataforma? veig que a amazon prime i ha alguns capitols pero no tots...

RiogaChan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 11 ago. 2024, 19:54

ds. 21 set. 2024, 23:02

Nois, algú sap quan (o si) continuaran Naruto a TV3 ??
Es que al prime hi es, però no hi es en Català... per tant com si no hi fos. Tinc moltes ganes de veure la continuació però no tinc ni fava de quan la faràn ni si la faran.
Algú sap alguna cosa ?
Per cert, val la pena la subscripció a Anime Box ??
Jo nomès estic interessat en l'Anime en Català i els hi vaig enviar un e-mail per preguntar el percentatge de doblatges que farien en català, i molt amablement i en Català, em varen contestar que allà hi trobaria molts animes però que ells no asseguraven res de quantitats.
... Clar, jo per anime en castellà no pago, abans el miro en Anglès, però si sabes de bona font que en van fent ...
Es a dir, dues preguntes:
- Sabeu alguna cosa de Naruto a TV3 ?
- Que n'opineu de Anime Box ?

Gracies companys

Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 425
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dg. 22 set. 2024, 13:40

RiogaChan ha escrit:
Nois, algú sap quan (o si) continuaran Naruto a TV3 ??
Es que al prime hi es, però no hi es en Català... per tant com si no hi fos. Tinc moltes ganes de veure la continuació però no tinc ni fava de quan la faràn ni si la faran.
Algú sap alguna cosa ?
Per cert, val la pena la subscripció a Anime Box ??
Jo nomès estic interessat en l'Anime en Català i els hi vaig enviar un e-mail per preguntar el percentatge de doblatges que farien en català, i molt amablement i en Català, em varen contestar que allà hi trobaria molts animes però que ells no asseguraven res de quantitats.
... Clar, jo per anime en castellà no pago, abans el miro en Anglès, però si sabes de bona font que en van fent ...
Es a dir, dues preguntes:
- Sabeu alguna cosa de Naruto a TV3 ?
- Que n'opineu de Anime Box ?

Gracies companys

No gastis diners en aquella ott, no surt a compte llevat que vulguis veure Overlord (també en català a la mateixa plataforma), a més pagues per qualitat de vídeo i àudio mediocres.
Si només vols veure Naruto l'estan reemeten a dia de avui a 3cat des del principi en espera que emetin nous episodis (van emetre 105 episodis).

¡Salut!

RiogaChan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 11 ago. 2024, 19:54

dg. 22 set. 2024, 21:10

Si ja la tinc baixada. Es més que res que despres de tants anys de sequia, ignoro si TV3 doblarà més episodis de Naruto.
Talment agraeixo la informació.
Molt útil.

pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 139
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

dl. 23 set. 2024, 11:06

RiogaChan ha escrit:
Si ja la tinc baixada. Es més que res que despres de tants anys de sequia, ignoro si TV3 doblarà més episodis de Naruto.
Talment agraeixo la informació.
Molt útil.

Fins on jo sé, no han confirmat res oficialment, però jo apostaria a que sí que continuaran doblant Naruto. Ara, crec que s'haurà d'esperar un temps, perquè tot just han anunciat que tornaran a doblar nous episodis de One Piece i Dragon Ball Super.

XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

dv. 04 oct. 2024, 15:47

Per tant s'ha doblat tot Naruto en catalá? ón es pot veure? jo vaig pel 150 en anglés, perqué en castellá la veu d'en Naruto em posa negre. No sé com será en catalá, el doblatge anglés tampoc es genial, péro ultimament els doblatges del anime en catalá ja no es com el de abans...

jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

dg. 06 oct. 2024, 20:14

XenoVageta ha escrit:
Per tant s'ha doblat tot Naruto en catalá? ón es pot veure? jo vaig pel 150 en anglés, perqué en castellá la veu d'en Naruto em posa negre. No sé com será en catalá, el doblatge anglés tampoc es genial, péro ultimament els doblatges del anime en catalá ja no es com el de abans...

El SX3 l'està emetent, a Prime Video i Netflix hi ha fins la meitat de Naruto i a Animebox tens tots els 220 episodis doblats en català.

XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

dt. 08 oct. 2024, 10:15

Gracies per la info ;) . Per tant ningú ha pujat la serie encara a eMule ni a Mega?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants