Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dc. 27 nov. 2024, 02:26

thegarfel ha escrit:
Si es així es confirma que ens podem oblidar de les cançons de la nostra infància... perquè em sembla que no han reemès cap anime amb els títols doblats des que TV3 va a tornar a apostar per l'anime.

PS: Sap algú si Ranma ho van re-emetre amb el opening Franceskenstein clàssic?

Els animes afectats són els de Toei Animation, primer va ser Sailor Moon, després One Piece i ara Bola de Drac. El cas de Ranma és diferent, l'opening era inventat i van posar l'original que és com ho té muntat Selecta Visión.

Per altra banda Yu Yu Hakusho si va tenir les cançons doblades, en el cas d'Inuyasha era una barreja, alguns openings i endings estaven en català i uns altres eren una música normaleta per un tema de drets que ni en Japonés es podia emetre.

PD: Sembla que a lo de Bola de Drac que han muntat al teatre han dit que Super arribarà durant el primer trimestre del 2025, però en Joan Sanz va dir ahir per twitter que encara no havia començat el doblatge i que és feina per tot un any, té mala pinta això, molta parafernàlia per promocionar Bola de Drac però el doblatge de Super amb presses, ja veurem com surt això, que els nous capítols de One Piece tmb els volen emetre al 2025, no sé com s'ho faran...

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2062
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 27 nov. 2024, 16:37

Honestament, era previsible que passaria això amb les cançons.La Toei està així i ningú li treurà aquesta idea.Tampoc parlem que evidentment el material que utilitza 3ct és el proporcionat de Selecta, es adir aquel amb audios filtrats, o censures que s podrien recuperar i no ho han fet o algun muntatge ridicul. (sort tenim de les edicions definitives fetes en aquesta web).

Pel que fa a Super, així com també One Piece.Marc Zanni va dir fa un temps que TV3, tot i haver comprat coses, estava molt aturada, que passava aalguna cosa que feia que tot estigués paralitzat

Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 230
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

dc. 27 nov. 2024, 22:00

thegarfel ha escrit:
Ja he vist que han començat a penjar els capi del Bola original a la web... I potser sóc jo, però els openings i endings només són en Japonès?

Si es així es confirma que ens podem oblidar de les cançons de la nostra infància... perquè em sembla que no han reemès cap anime amb els títols doblats des que TV3 va a tornar a apostar per l'anime.

PS: Sap algú si Ranma ho van re-emetre amb el opening Franceskenstein clàssic?

Correcte. Per qüestions de contracte, TOEI no permet que les cançons s'emetin doblades. A mi també em sap molt greu. Moltes de les productores ho fan, últimament, en el meu parer, erròniament.

Ranma també es va emetre amb l'opening en japonès, síp.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dv. 29 nov. 2024, 17:06

PROGRAMACIÓ

Us duc la programació d'anime amb doblatge en català del SX3
a partir del dia d'avui!!

Com a grans novetats, tenim el retorn de Bola de Drac i nous episodis d'El detectiu Conan!!

Actualment, Bola de Drac només es pot veure a 3Cat.

Imatge
Imatge

proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

ds. 30 nov. 2024, 12:18

Això dels openings ja van avisar, a mi no em fa res.

Però una cosa que no entenc i a veure si algú m'ho pot explicar, he vist el dos primers al mòbil via web i tot bé, però acabo de veure el tercer a la tele i aquest tenia l'opening i l'ending en català, mala qualitat i el logo del Super3, ara l'acabo de revisar a la web des de l'ordinador i està bé. Com pot ser?

D'altra banda comentar que estan censurats, l'escena de Bulma ensenyant les calces està tallada a les dues versions que he vist.

Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 01 des. 2024, 13:28

proslambanomenos ha escrit:
Això dels openings ja van avisar, a mi no em fa res.

Però una cosa que no entenc i a veure si algú m'ho pot explicar, he vist el dos primers al mòbil via web i tot bé, però acabo de veure el tercer a la tele i aquest tenia l'opening i l'ending en català, mala qualitat i el logo del Super3, ara l'acabo de revisar a la web des de l'ordinador i està bé. Com pot ser?

D'altra banda comentar que estan censurats, l'escena de Bulma ensenyant les calces està tallada a les dues versions que he vist.

A l'MQ, per descuit o deixadesa, han deixat els vídeos antics del Super 3. Quan el teu ample de banda no permet que s'emeti el vídeo en alta qualitat, s'emet aquest. Quan ja tens connexió estable, s'emet el remasteritzat nou, amb l'àudio en japonès.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants