Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 11 feb. 2017, 16:34

Pero si les van fer fa poc... Sembla que ho facin perque ens cansem de Bola de Drac...
Per cert, info dels universos 9 i 11:
http://www.kanzenshuu.com/2017/02/10/of ... ce-actors/
Spoiler: mostra
1- Univers 9:
Kaiōshin: Rou
Actor de veu: Yasunori Masutani (que ja va fer de Kaioh Shin de l'Univers 6)
El Kaiōshin de l'Univers 9. Sol burlar-se dels altres universos una mica.
2-Univers 9
Déu de la Destrucció: Sidra (Tinc ganes de veure un déu anomenat Cava. XD)
Actor de veu: Yasuhiro Mamiya (Jean Ango a One Piece i Rei Gos a Bola de Drac Super)
El Déu de la Destrucció de l'Univers 9. És indecís i és incapaç de destruir res.
3-Univers 9
Lluitador: Basil
Actor de veu: Tsuyoshi Koyama (Babarian a Bola de Drac Super)
Conegut també com “Kicker Basil”, és el petit dels germans coneguts com "Trio the Dangers". Un veloç i àgil guerrer expert en donar patades. (És a dir, un Sanji home llop)
4-Univers 9
Lluitador: Bergamo
Actor de veu: Eiji Takemoto (X Drake a One Piee i Kiwi a Bola de Drac Z Kai)
També conegut com “Verí Bergamo”; el germà mitjà dels "Trio the Dangers". Un guerrer que manipula el verí amb total llibertat. Sempre usa verí, i sempre lluita brut. (És a dir, un Frost 2.0)
5-Univers 11 (El món del pallasso)
KaiohShin: Kai
Actor de veu: Taishi Murata
El Kaiōshin de l'Univers 11. Un Kaiōshin amable amb un fort sentit de la justícia que respecta la vida
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 feb. 2017, 16:57

Bona tarda. Amb l'inici d'aquest nou torneig tinc ganes de veure quins rivals finals tenen pensats posar. Sera algun dels que ja s'han vist imatges però em refereixò a si tindran alguna transformació o algu per l'estil.
-Aprofito per posar aquest link de la zona projectes lo cual estic fent la edició resums en català dels volums tankobon de bola de drac.
viewtopic.php?f=27&t=20811
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 feb. 2017, 18:49

Continua l'insult constant cap en Goku.
Que l'han fet un putu retrassat quan mai no ho ha estat, crec que ho tenim tots clar. Però vaja, fins ara quan arribava el moment de posar-se una mica seriós, ho feia. Ara ja han fet una passa més enllà.

Ara tenim un Goku que passa de tot, sense honor ni sense sentiments.
Us enrecordeu del Goku que donava la vida per salvar tothom contra en Cèl·lula sabent que no hi havia cap altre remei? Adéu
Sí sí, el mateix que renunciava a ressucitar i viure amb els seus per apartar-se de la Terra i no causar més problemes. Ja no hi és.
Ara en tenim un a qui se la sua la destrucció de diversos universos sencers amb tal de no avorrir-se. Un putu nen egoista que vol la seva joguina i riu quan la té.

Ara que, això de "subnormalitzar" personatges no és exclusiu d'en Goku. Ara també tenim en Bu. Un altre que era innocent, però no imbècil, cosa que ara sí que és. Ja ha passat un temps amb els habitants de la Terra, en Gohan, la Videl, en Goku, els nens, etc com per mostrar estima cap a ells i no només a en Satan. Tot i que per altra banda sembla ser que a en Satan tampoc no li fa gaire cas, cosa que és un error, ja que en Bu ADORA en Satan, és el seu amic i li hauria de fer cas.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 feb. 2017, 19:53

De moment, la Saiana es converteix en LSSJ. Segurament hi hauran més transformacions.
En Goku sempre ha sigut un burro. O ja no recordeu la primera vegada que va anar al planeta d'en Kaito? I ja era un despreocupat a la saga d'en Bu. Alà! Que lluitin dos nens contra un monstre que podia haver derrotat ell mateix amb el ssj3!
Això d'en Bu és cert. En Satan es guanya l'admiració d'en Bu quan el gosset va rebre un tret d'aquell desgraciat i li va donar una pallisa.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 feb. 2017, 20:53

Burro, en el sentit de retardat, no ho ha sigut mai. Ha sigut burro en el sentit de massa honest, ignorant tenint en compte que venia de les muntanyes i no sabia res de la civilització. El que passa a Super és portar-ho a l'extrem. Però no només en Goku, en Vegeta és el bufó oficial de la saga.

A mi el que no m'entra és això de que el "Rei de tot", Zen-oh, sigui un tap de bassa amb mentalitat de persona de 4 anys, més curt que una escala d'anar a collir maduixes, que elimina éssers, Déus, planetes o universos sencers així perquè si. La veritat és que si aparegués un forat i se'ls empassés a tots dos (present i futur) no els trobaria pas a faltar.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3019
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 12 feb. 2017, 20:54

Comte Urà ha escrit:
De moment, la Saiana es converteix en LSSJ. Segurament hi hauran més transformacions.
En Goku sempre ha sigut un burro. O ja no recordeu la primera vegada que va anar al planeta d'en Kaito? I ja era un despreocupat a la saga d'en Bu. Alà! Que lluitin dos nens contra un monstre que podia haver derrotat ell mateix amb el ssj3!
Això d'en Bu és cert. En Satan es guanya l'admiració d'en Bu quan el gosset va rebre un tret d'aquell desgraciat i li va donar una pallisa.


No, eso no es cierto, nunca fue tonto, de echo al contrario, lo de los niños lo hizo precisamente porque el estaba muerto, y no podia estar siempre resucitando para quitarle las castañas del fuego, de echo ai muestra una adultez tipica de el al querer dejar a los niños el legado de defender la tierra, ya que sabia que en un futuro se enfrentarian a enemigos y el no estaria para poder defender la tierra, y el sabia que con el poder de la fusion era totalmente capaz, lo que pasa esque luego pasa lo de que se come al otro boo y tal y se complica la cosa, pero eso no podia calcularlo nadie.

El goku de super al igual que boo son retrasados, donde ha quedado el goku que se dio cuenta rapidamente que la transformacion de trunks era un error? el mismo trunks que es una persona que ha crecido con su madre y ha sido educado de forma inteligente no se dio cuenta de tal cosa. donde esta el goku avispado que se dio cuenta que gohan podia derrotar a celula? donde esta el goku avispado que sabia que entrenarse siempre de la misma forma no te ayudaba a superarte (caso diferente de vegeta que siempre usaba la maquina esa de bulma y por eso su mejora no era muy grande) ahora siempre entrena en el planeta de kaito, un sitio donde ya no le sirve de nada para mejorar. donde esta el goku preocupado por que gohan derrotase a celula antes que fuese demasiado tarde? ahora solo es un idiota que se rie delante de los enemigos y no sabe ni siquiera es consciente de los peligros. retrasado total vamos.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 feb. 2017, 00:50

Ja les van fer per les festes nadalenques, no cal tornar-les a emetre tan recentment.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 feb. 2017, 10:38

Jo el que vaig veure en un capitol es que en goku li explica a en vegeta en el altre mon al planeta neptu, que ell quan es va enfrontar a en majin boo el podia a ver guanyat perfectament amb el 3 nivell de superguerrer,,, pero no ho va fer perque era cosa de defensar la terra les noves generacions o sigui en goten i en trunks i per aixo els hi va ensenyar la tecnica de la fusio.

En goku sempre ha sigut un despreocupat de la vida,,, ell menja i lluita i per arreglar despres els problemes ja hi son les boles del drac per posar-ho tot al seu lloc una altre vegada,,,

Vaig estarme mirant el final de el cami al mes fort si us dic la veritat la vaig tenir en vhs i ara la tinc en dvd i mai la he vist sencera fins ara,,, no se perque,,, la bso del ending cullons es la mateixa que Gt ja podrien haver-se currat una de nova,,, pero bueno com va sortir a la epoca del inici de gt rotllo homenatje a la primera serie,,, ja que li farem,,,

De super el capitol 78 ni fu ni fa no dire res mes seguirem mirant la serie i punt cadascu te la seva opinio salut
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 feb. 2017, 10:43

En Goku MAI ha sigut un despreocupat de la vida com dius i no es passa el dia menjant. Ell mai es prendria a la lleugera una crisi a la Terra que podria posar en perill tot només per pdoer lluitar, com fa a Super reiterament on se la sua el futur i el present només per lluitar amb el puto Black o ara la merda del torneig.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 feb. 2017, 11:28

Bueno tens rao noín a Z no,,, pero a super si,,, jo crec que els zenos destruiran els universos que vagin perdent,,, pero quan goku guanyi el torneig i com a favor personal li pedira a en zeno que no destrueixi cap mes univers en el futur,,, com quan en satan li va pedir que en boo que matar la gent i destrosar ciutats era dolent,,, i al final ho va deixar de fer,,, i els que esten destruits els resucitaran amb les super dragon balls perque el torneig no te cap premi,,, en goku li pedira a en zeno aixo com a premi com a guanyador XD

A mi la saga d´en black em fot gracia que tant rotllo per protegir la gent del futur i al final acabant morint tots menys en trunks i la mai,,, no deian que volian protegir la resta de supervivents del futur si ja ho veig,,, en trunks nomes li preocupaba salvar la mai perque aniria ser la seva novia en el futur i no estigues sol,,, i res mes,,, salut
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 feb. 2017, 21:36

Estic d'acord amb la majoria de vosaltres que dieu que a Super han infantilitzat en Goku de mala manera. Segueixen tenint la mania que el goku quan era petit agradava més al públic. De fet, agradava a un públic que ara és adult i el recorden amb nostàlgia, però que tant l'intent de GT com el de Super (on no l'han encongit, però té el cervell igual de petit) no tenen cap mena de valor per a ells. Volen que enganxi als nens d'avui en dia, però no sóc capaç d'entendre com, si ja va triomfar entre els nens a l'època que ho va fer, perquè ara l'han de ridiculitzar d'aquesta manera si, conservant el caràcter que tenia, podria funcionar igual. Però bé, entre això, i les transformacions absurdes que no representen cap mena de canvi de poder real, al meu parer, l'estan cagant. I mira que la saga que té ara té molt de potencial, una riuada de personatges nous que podrien tenir moltíssim suc, i veurem com els tracten. Si segueixen la línia del torneig amb l'univers 6, que va ser ridícul, anem apanyats.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3019
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 14 feb. 2017, 01:16

surreak ha escrit:
Estic d'acord amb la majoria de vosaltres que dieu que a Super han infantilitzat en Goku de mala manera. Segueixen tenint la mania que el goku quan era petit agradava més al públic. De fet, agradava a un públic que ara és adult i el recorden amb nostàlgia, però que tant l'intent de GT com el de Super (on no l'han encongit, però té el cervell igual de petit) no tenen cap mena de valor per a ells. Volen que enganxi als nens d'avui en dia, però no sóc capaç d'entendre com, si ja va triomfar entre els nens a l'època que ho va fer, perquè ara l'han de ridiculitzar d'aquesta manera si, conservant el caràcter que tenia, podria funcionar igual. Però bé, entre això, i les transformacions absurdes que no representen cap mena de canvi de poder real, al meu parer, l'estan cagant. I mira que la saga que té ara té molt de potencial, una riuada de personatges nous que podrien tenir moltíssim suc, i veurem com els tracten. Si segueixen la línia del torneig amb l'univers 6, que va ser ridícul, anem apanyats.


Yo no veo que se parezca tampoco al goku pequeño, el goku pequeño era inocente por desconocer cosas al vivir siempre en un bosque, pero no retrasado ni despreocupado, ni tampoco se ponia a hacer el gilipollas, se tomaba muy en serio las batallas de echo, y era mas bien serio, no se ponia a hacer el payaso como el goku de super, este goku no se parece en nada a ningun goku realmente.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 14 feb. 2017, 10:23

No em refereixo a que s'assembli al Goku petit, sinó que han infantilitzat el Goku adult en un intent (opino) de retornar-li la innocència de la infantesa, cosa que no han aconseguit i que ha donat els resultats que ja coneixem.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 14 feb. 2017, 11:24

Lo que tindran de haber fet es un remake amb disenys nous de tot bola de drac. Encara que haguessin fet de forma resumida en 200 cap i despres continuar la serie amb capitols nous. Un bon remake hauria sigut amb els disenys que utilitzen amb els videos com els del xenoverse 2.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 14 feb. 2017, 11:25

He analitzat bé el meu comentari. I sí, teniu raó. És lógic que en Goku penses que en Bubbles fos en Kaito. Després de tot, un dels seus mestres va ser un gat. I sobre deixar en Bu al Goten i en Trunks, vaig oblidar el que li va dir en Goku al Cor Petit. I el que li va dir al Son Gohan quan s'emporta al Cèl·lula alplaneta d'en Kaito.
I sobre en Zeno, teniu raó. Si volien fer un Rei de Tot adorable. Només tenien que donar-li un aspecte adorable. Pero es que un personatge com en Zeno no pot ser l'encarregat de 12 universos. Huria estat millor que fos un personatge com el Toriyama que sortia a Dr Slump.
I sobre el Bu... Ja s'han oblidat que en Bu es feia el burro quan era amb en Babidi? I que la seva forma de ser era la de un nen de 5 anys?
I també s'han oblidat de que hi havien més d'un Kaioh Shin. Jo crec que en Toyotaro ha esborrat els altres Kaioh Shin de la continuitat perque oblidem el seu fancomic.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants