Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Shial
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 21:50

Alternativa a l'emule per descarregar

dl. 10 oct. 2011, 21:57

Bon dia a tots.

Fa dies que he intentat descarregar els capitols de detectiu conan en català d'aquesta web amb l'emule pero he tingut diversos problemes referents a la configuració del programa pel fet que el meu germà també utilitza l'emule i com que tenim una connexió mitjançant rutter un dels dos no pot utilizar el emule si l'altra l'esta fent servir.

No estic molt familiaritzar amb el programa de l'emule i altres perque jo sempre he fet servir l'ares així que m'agradaria que em recomendassiu alguna alternativa a l'emule que també serveixi per descarregar detectiu conan i que no em porti problemes si el meu germà utilitza l'emule.

Moltes gracies.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Alternativa a l'emule per descarregar

dt. 11 oct. 2011, 00:32

Dos ordinadors d'una red local si que poden usar emule al mateix temps sempre i quan tinguin diferents ports de connexió, i cada PC hauria de tindre la seva propia exepció al router per donar pas en aquells ports concrets cap a les direccions corresponents de cada PC.

Per altre banda tindre en compte que tindre 2 emule implica més connexions simultàneas així que jo de vosaltres us possaria d'acord perque limiteu el numero de connexions simultaneas de cada emule no superin les 100.

Per altres mètodes de compartició tens les descàrregues directes.
 
Shial
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 21:50

Re: Alternativa a l'emule per descarregar

dj. 13 oct. 2011, 19:49

Graciés pero com ja vaig dir soc nou en l'emule i tampoc crec que encara que m'ho expliquessiu pogués configurar-lo correctament.

Hi ha una altra alternativa a l'emule per descarregar els capitols? Crec que es pot utilitzar l' eDonkey pero em sembla que ja no serveix.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Alternativa a l'emule per descarregar

ds. 15 oct. 2011, 12:28

Doncs no ho se la veritat, l'única cosa que si que pots intentar segur és mirar si està en descàrrega directe.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Alternativa a l'emule per descarregar

dc. 02 nov. 2011, 06:41

lphant. fa servir el protocol edonkey i a la vegada també descarrega torrents.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants