Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Custos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 01 març 2005, 20:16

Editar mp3

dc. 20 jul. 2005, 20:22

Hola!!

Tincs uns arxius .mp3i m'agradaria editar-los, insertant els titols, autors......He sentit que hi ha algun programa que agafa l'arxiu mp3 i conectant-se a internet, l'edita tot sol. Em podrieu recomanar algun d'aquests programes?Com ho feu vosaltres?

Gracies

:adeu:
 
Lord Vegeta

dc. 20 jul. 2005, 21:16

Sound forge 7.0....
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 20 jul. 2005, 22:48

Lord Vegeta ha escrit:
Sound forge 7.0....

Sound Forge powah!!
I s'AudaCity tbé va bé per segon quines coses i és més sencill. Jo els faig servir tots dos.

PD: S'audacity me'l va recomanar en LordnightmareII, q se n'ha fet d'aquest home??
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 03:43

Et puc recomanar un programa que es diu GoldWave, pots fer moltes coses i entre elles pots editar els TAG que és lo que tu vols fer.

Obtenir el nom de la canço per internet ho tens una mica xungo, amb el windows media player hi ha una opcio i si la base de dades de microsoft te el cd t'el pot trobar i si vols et pot modificar el fitxer pk t'ho deixi amb l'autor i el titol b.

El problema es que ara no hi ha (k jo sàpiga) suport amb el cddb, que era una base de dades en la que obtenies el nom dels cd's i tal per internet i molts programes la feien servir perque era gratuita i hi podies accedir, ara pro ja no es pot fer això i l'unica cosa que es pot es baixar-te tota la base de dades i és un rotllo pk em sembla que no funciona tant b.

Per cert, amb el windows mateix, si vas a propietats del fitxer a resum, em sembla molt que tb ho pots editar allà mateix.

en fi no si si he ajudat o he liat més pro weno ^^u

dewww!! :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dj. 21 jul. 2005, 07:20

Custos ha escrit:
m'agradaria editar-los, insertant els titols, autors
xDD Ostres no ho havia llegit. Una mica massa es sound forge només per això. ^^u
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dj. 21 jul. 2005, 10:40

No he entès molt bé el que vols fer ... pero per a editar MP3 jo utilitzo l'ADOBE AUDITION i em va de luxe! ^^
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

ds. 23 jul. 2005, 18:37

be nois q nomes vol editar els tags dinformacio tp li doneu aqui un progrmaa q ho fa tot... jajaja, be lo de q ho fagi per internet doncs ho tens xungu jo crec... pero per editar els tags: ID3v1 i ID3v2 de un mp3 jo faig servir el propi reproductor, jeje aixi q recomano el Winamp, per mi el millor reproductor; petit, sencill i eficas :bleh:

Uo com a molat aixo de q demana una cosa i li doneu tot un programa dedicio daudio (no nomes es te q llegir el titol tb el misatge...), per cert jo Adobe audition, jeje tot sigui per portar la contraria ^^u
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

ds. 23 jul. 2005, 20:00

Guiru ha escrit:
Uo com a molat aixo de q demana una cosa i li doneu tot un programa dedicio daudio (no nomes es te q llegir el titol tb el misatge...), per cert jo Adobe audition, jeje tot sigui per portar la contraria ^^u

Sisi .. jo tb soc pro-adobe audition :mrgreen: .. po el ke passa es k no havia entes ke volia dir ...
I evidentment per editar la info ID3v1 & 2 lo millor es el propi winamp ;-)

P.D.: WMP a la basura. videos -> bsplayer .. mp3 -> winamp! :jaja:
 
Custos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 01 març 2005, 20:16

dg. 24 jul. 2005, 19:41

Gràcies a tots...

Al final he utilitzat el winamp.....rapid i facil.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 20:20

XcRaSh ha escrit:
P.D.: WMP a la basura. videos -> bsplayer .. mp3 -> winamp! :jaja:

100% dacord, jejeje ale docns un altre cas tancat, som la lliga de detectius junior, uis vull dir la lliga de frikis danimelliure :bleh:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants