Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 42
 
cricricri_ina
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 13:28
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 10:52

Bon dia! Jo fa poc vaig descubrir aquest fórum i estaba encantada perqué vaig trobar molt contingut de la meva infantesa igual que molts usuaris que hi han per aquí. No acabo de entendre quin tipus de post puc oferir perqué ho considereu adient per deixar-me entrar a tot el contigut. Per una banda, no se fer feines de edició ni tinc temps per generar contiguts d'aquests tipus. Tampoc tinc altres continguts per el estil per oferir així que no se que podría ser una aportació interessant....

D'altra banda, agreixo de tot cor la feina de moltes persones que colaboren en aquests forúms.
 
alias90
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 13:01

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 13:05

Hola, soc un nou usuari i no em sembla malament les mesures adoptades.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 15:16

cricricri_ina ha escrit:
Per una banda, no se fer feines de edició ni tinc temps per generar contiguts d'aquests tipus. Tampoc tinc altres continguts per el estil per oferir així que no se que podría ser una aportació interessant....

Només que responguis una release amb un agraïment suposo que ja n'hi ha prou.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 18:49

AndyMugiwara ha escrit:
Navegant pel fòrum m'he trobat en diferents situacions que no sé si formen part de les noves normes o si són un error, ja que no acabo d'entendre quin sentit tenen. M'explico. Si entro al fòrum amb el meu usuari no tinc accés a cap sèrie, però si hi entro com a convidat sense usuari tinc accés a algunes sèries. Són poques, però algunes les puc veure sense problemes. I algunes altres les puc veure només fins a cert episodi.

És bastant confús tot. Al entrar com a convidat tens permís per veure algunes sèries però al registrar-te perds tots els permisos i no en pots veure cap fins que t'autoritzen per veure-les totes.

Tot i així en cap moment pretenc criticar les noves normes, ja que em semblen molt encertades si així aconseguim conservar tot el material que hi ha a la base de dades. Gràcies per la feina!

Hola AndyMugiwara,
és un error en la configurció dels visitants, gràcies per reportar-ho, ja he corregit i els visitants ja no veuen la secció de la base de dades.

Penseu que l'autorització es fa automàtica, des dels moderadors/administradors el que fem és aprovar els post de la gent nova, deixar de ser usuari nou no es fa manualment, simplement al arribar a un cert número de post validats es passa a ser usuari comú.
 
ilcapojc
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 18:40

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 19:10

Intentarem adequarnos a aquest nou forum, jo vaig perdre l´altre compte. igualment m´agrada aquesta nova interfaç
 
johnsie2000
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 19:57

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 20:03

Molt xulo el web!
Ara que tinc criatures em sembla un bon lloc per tornar a recordar i descobrir noves dades de les sèries que em van marcar a mi i que les poguem disfrutar plegats.
Espero poder col.laborar regularment i poder en un futur tenir accés a més contingut.
Felicitats!
J
 
Avatar de l’usuari
Kaneda
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 21:46

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 22:05

Bones! Fa temps que visito el web i amb les noves mesures m'he registrat ràpidament per poder continuar descarregant contingut, i espero que en un futur jo també pugui aportar alguna cosa de material!.
 
Gualli
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 23:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 13 nov. 2020, 23:29

Bones,

Em presento. M'agrada el manga i l'anime. Els faig servir per aprendre japones. Espero conèixer gent aquí

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2287
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 01:43

Cortexian05 ha escrit:
Ho dic per què hi ha temes relacionats amb l'anime però no de distribució que es podrien obrir i que poden ser de l'interès general però que potser només hi hauria coses a comentar cada molt de temps. Ja em va passar amb diversos temes relacionats amb el doblatge que a mi i altres usuaris ens interessava guardar l'historial d'entrades per consultar però que van ser borrats. Si segueix igual faig servir un altre fòrum i ja està.

La poda a l'offtopic segueix activa a dia d'avui. Però si són fils sobre doblatge d'anime pots fer-los en la secció de "Anime i manga" sense problemes, ja que al cap i a la fi estan estretament lligats. Va ser una llàstima perdre aquell fil d'identificar dobladors, però pots crear-lo de nou sense problemes a l'altra secció :yeah:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 04:42

Hola a tothom.

Estic a mig veure la serie Avatar en català que tenía decarregada de fa anys, i ara, a meitat, m'adono que falten alguns episodis.

Despres de cercar per tota la web, aquí es lúnic lloc on l'he trobada per veure-la en català, però no "m'autoritza" a veure la página.

Algú enm podría dir quan prodria veure-la per poder acabar la serie?

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 05:10

Jajjajajajajaj en veritat m'he adonat que SÍ que els tenia, a una altre carpeta.
Igualment, si em comenteu quan podré veure els fils us ho agrairia.

A tot aixó, jo també tinc un disc dur amb bastantes series que he anat cercant al llarg dels anys.
Hi ha alguna forma de possar-ho a disposició del Forum, teniu algun lloc on poder-ho penjar???
 
Avatar de l’usuari
momonee
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 09:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 09:31

Bon dia! Jo també m'hi passava sense registrar-me la veritat, però aquestes mesures em semblen el més just donada tota la feina que es fa en aquest forum per gaudir de l'anime, així que gràcies i seré més activa! :)
 
aalhama
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 13:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 13:36

Hola a tots!!!, em trobo encantat de poder formar part d'aquesta comunitat. Aquest lloc és una relíquia per als amants de l'anime i que han gaudit d'el mateix des dels anys 80. M'agradaria donar les gràcies a tots els que s'encarreguen d'aquest fòrum i que pugen contingut en múltiples idiomes i amb una qualitat exquisida, amb tota la feina que comporta. La meva enhorabona. :)
 
damnat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 14:56

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 15:00

Bé, doncs aquí estem, finalment registrat haha
 
Avatar de l’usuari
SLaSh
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 14:44

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 nov. 2020, 15:25

Hola!

Acababa de registrarme bastante ilusionado por todo lo que me habían dicho que se podía conseguir aqui... cuando me topo con esta nueva medida.

Es un poco frustrante, pero muy entendible si se quiere conseguir que esto dure y lo podamos disfrutar. Así que nada, gracias por vuestro esfuerzo :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 42

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants