Moderadors: Moderadors, Webmaster
Guiru ha escrit:Supos que serà algun error del IE8 perque sino no mexplico com es que ningu shagi queixat
Guiru ha escrit:Doncs Elwe jo tinc un problema amb els Oculta, no en ferlo servir en un post si no en visionar-lo.
A viam quan miro una pagina com es la de [RECOPILACIÓ] Series en DD Animelliure cada vegada que pulsu sobre un mostra em crea error de pagina en el navegador. Comentar que vaig amb el Internet Explorer 8 no se si amb els altres navegadors passa lo mateix pero més impossible obrir qualsevol mostra ja que tot el que hi hagi per sota del mostra després de pulsar desapareix donant error. Supos que serà algun error del IE8 perque sino no mexplico com es que ningu shagi queixat
Espero que ho pogueu solucionar.
Aynodok ha escrit:Si es fa servir el ahide per ocultar elinks, desapareix el "Add all elinks to your ed2k client". Seria possible que aparegués? Més que res per fer els fils compatibles amb IE8 i que no es perdi la funcionalitat : P
Maki ha escrit:Seria possible tornar a que quan prems el "veure missatges nous" apareguessin els que no has llegit en comptes dels escrits en el ultimes XX hores s'hagin llegit o no?
Elwe ha escrit:Maki ha escrit:Seria possible tornar a que quan prems el "veure missatges nous" apareguessin els que no has llegit en comptes dels escrits en el ultimes XX hores s'hagin llegit o no?
Doncs no. Però he afegit una opció nova al costat amb la funcionalitat que dius i que era la que havia a l'antic fòrum.
Mad93 ha escrit:Doncs jo sincerament trobo a faltar el taronja dels fils/fòrums no llegits