Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

No veig ses imatges :'((

dc. 07 set. 2005, 09:20

Problema: No veig ses imatges q poseu al fòrum quan escriviu a un tòpic. :plora:
Problema 2: Els meus emoticons animats no s'animen. :plora2: (<- aquest no el veig plorar, vosaltres sí?)
Exemple: viewtopic.php?t=970 No veig cap d ses imatges als posts.

Al principi em pensava q voltros taveu bojos i feieu com q les estaveu veient per prende'm es pel. Però no, sou uns frikis però no esteu bojos.

Llavors vaig pensar q es boig era jo, pq per exemple a n'aquest post puc veure sa captura de'n Xcrash, però a n'aquest altre d sa pàgina seguent, no veig sa captura de'n Knives. I totes dues tan penjades a imageshack. La de'n Knives la puc veure si picu a 'Citar', agaf s'adreça q ha possat i la pego a un altra pestanya... s'imatge existeix. ¿_?'''

Però vaig pensar q tpoc tava boig jo i q devia ser es firefox. Idò, no! tant se val amb es Firefox, com s'Opera o s'IE.

Tot i així, els avatars i firmes els puc veure tots, crec.

Som s'únic marginat a qui li passa? En teniu idea d q pot ser? Formatejo? xD

Edit: No ho he possat al subfòrum d'animelliure pq si vosaltres les podeu vore, haig d supossar q és cosa meva.

Edit 2: He descobert q ses imatges q no veig son ses q duen un enllaç asociat. Això vull dir [ url=http://adreça][ img]http://imatge[/img][/url]
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dc. 07 set. 2005, 17:21

es a dir, q veus algunes imatges i altres no, xo els emoticons segueixen sense animar-se?? xDDDD

d moment ningu a contestat, aixi q sento dir-ho xo ets l'unic a qi li passa xDDD

no hauras instalat cap cosa rara oi?? :P cap plugin?

solucio 1: llença l'ordinador i compra un altre xDDDDD

solucio 2: formateja xDDDD ( esta opcio se q t'agrada) :mrgreen: :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 07 set. 2005, 18:32

Q jo sàpiga, pa cosa rara sa barra d msn ... :bossa: d s'IE, per poder navegar amb pestanyes, i es ZoneAlarm Pro q si és això, no tinc n'idea d com configurar-lo per veure com es mouen els monigots d sa punyeta i ses imatges als posts. ><''

:bleh: (<- aquest sempre té sa llengo cap amunt i mai la baixa, segons ho veig jo u_U'')

Jo, és q hi poseu moltes imatges als posts, com al d 'Fotos bajanades' i no puc veure cap.
:dinyar:

Una solución quieroooooooooooo (plz)

PD: Si formatejo per això em retir d s'informàtica per sempre.
bitERROR l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 07 set. 2005, 18:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 07 set. 2005, 18:34

Prova amb el firefox a veure si no et passa.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 07 set. 2005, 18:37

Normalment faig servir es FireFox 1.0.6. Però em passa amb qualsevol navegador dels q tinc, Opera, IE i Firefox.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dc. 07 set. 2005, 18:44

has provat a re-instalar un altre cop el firefox?? a vegades funciona :xiulant: xDDDD

o no se... desinstala els plugins aqets (ja se q fa pal) i prova a veure si rutlla... i sino pos eso, formateja xDDDDDDD :bleh: :mrgreen:



PD: :bleh: <-- llengua aixecada
:P <-- llengua baixada :mrgreen:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 07 set. 2005, 19:04

llavitrancho ha escrit:
PD: :bleh: <-- llengua aixecada
:P <-- llengua baixada :mrgreen:

Això és suposa q és una solució pq pugui veure els emoticons animats? xDDDD

Ara provaré a reinstal.lar es firefox i llevar sa barra innombrable, i si d cas a tancar es firewall. :sss A veure q passa.

Bé, per a q vos faceu una idea visual de's problema q tinc,
aquest colage està extret a base d captures de's tòpic d
'Fotos Bajanades'.

Això és xactament el q jo veig:
Imatge

. . .
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dc. 07 set. 2005, 19:30

pel q veig.. no pots veure ni les imatges ni les firmes??

si es q ja us dic jo q les pagines dalt contigut erotic son perilloses :bleh: :P :bleh: :P :bleh: :P :bleh: :P <-- intent de bleh xDDDD :mrgreen:

pos res a esperar a q desintalis la barra inombrable xDDD :yeah:

un salut!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dv. 09 set. 2005, 12:14

bit ... al firefox hi ha una opcio ke diu:
"Carregar imatges" (o algo aixi) ... ha d'estar marcada.
I akesta opcio te una sub-opcio ke diu:
"Nomes per el lloc web que les crea" i aixo has de desmarcaru.

Pero igualment, si dius ke el IE i l'opera fan el mateix .... ke raru raru...

el Zone Alarm no te capara pas massa no?? (encra ke no hauria de tenir res a veure, ja que, o navegues o no navegues xDD)


:bleh: :P
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 10 set. 2005, 15:16

Idò, no és sa barra d msn i em sembla q tpoc es ZoneAlarm.
Tbé n'hi ha una cosa, q és es Sasser, q jo ja no sé si ha d ser aquest virus amb el q convisc. Pq només q trec es firewall s'activa i em fa resetejar s'equip, quan es zonealarm ta actiu es queda mort per això.

S'opció d carregar imatges de's firefox la tinc activada i la subopció aquesta q dius desactivada. Sempre les he tingudes així i fins ara no havia tingut aquest problema.

Pel q fa al Sasser, ja l'he provat tot per treure-lo, he instal.lat els parches d seguretat d MS, he seguit ses passes d Panda, he passat s'activescan i es meu propi antivirus. I lo únic q l'atura és es firewall i llavors va tot com toca.
No sé si es tracta d qualque versió rara de's virus o si es W2K Server té qualque cosa especial amb aquest bitxet.

Però bé, em nego a formatejar per això, així q per ara seguiré amb aquests problemets amb ses imatges de's fòrum i els emoticons desanimats. n_n''

Edit: Llavi, ses firmes i avatars les puc veure com sempre. :bleh::P:bleh::P ><'''
bitERROR l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 10 set. 2005, 15:28, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

ds. 10 set. 2005, 15:22

bitERROR ha escrit:
No sé si es tracta d qualque versió rara de's virus o si es W2K Server té qualque cosa especial amb aquest bitxet.


On vas amb un W$2k server??? ^^u
Realment te coses necessaries que tu facis servir?? no creus ke amb un XP SP2 aniries millor???

El W$ 2k ..... és l'XP amb fallos (i l'XP es l'XP xDDD).

Jo mel treia, almenys el Server ... ke a part ke tinguis algun servidor de alguna cosa de poc et servirà. ;-)
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 10 set. 2005, 15:31

Més raru encara, puc veure els botons! (mai no els he deixat d veure) i aquests duen un enllaç associat...

XcRaSh ha escrit:
Jo mel treia, almenys el Server ... ke a part ke tinguis algun servidor de alguna cosa de poc et servirà.

Més d'un em diria q em posses Linux directament, però el cas és q sí q fa d server es meu ordinador, d FTP i web.
Ara mateix no m'ho puc pensar canviar d s.o., no tinc temps per montar un servidor en linux més q res pq no en tinc n'idea d linux. L'hauria d fer a un altra ordinador del q ara no puc disposar. u_U'
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 10 set. 2005, 15:48

Un apache rula en un xp i en el que vulguis (el iss npi ja, però si no fas servir asp de poc ha de servir).

Per ftp un serv-U ja fa el fet ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

ds. 10 set. 2005, 17:28

bitERROR ha escrit:
Pel q fa al Sasser, ja l'he provat tot per treure-lo, he instal.lat els parches d seguretat d MS, he seguit ses passes d Panda, he passat s'activescan i es meu propi antivirus. I lo únic q l'atura és es firewall i llavors va tot com toca.
No sé si es tracta d qualque versió rara de's virus o si es W2K Server té qualque cosa especial amb aquest bitxet.

Però bé, em nego a formatejar per això, així q per ara seguiré amb aquests problemets amb ses imatges de's fòrum i els emoticons desanimats. n_n''


jo tb tenia el sasser i nomes el vaig poder treure formatejant.... =mn o pensava fer de totes maneres.. nose... potser el Norton el pot eliminar... , al portatil si q el vaig eliminar amb el norton...

bitERROR ha escrit:
Edit: Llavi, ses firmes i avatars les puc veure com sempre.

si, mi vaig fixar despres en la imtage q vas penjar ^^u , xo em va fer pal canviar el post :mrgreen:

bitERROR ha escrit:
:bleh::P:bleh::P ><'''

:lol: <-- aqest gira xDDDDDDDDDD :bleh: :P :bleh: :P :bleh: :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 21 set. 2005, 17:40

Au, arreglat ! xDD Ja ho veig tot.
Era cosa de's ZoneAlarm, a s'apartat d privacitat hi havia opcions per bloquejar ses animacions i els banners. Els thumbs d ImagesShack me'ls detectava com a banners.

:bleh: (<- ta viuu!)
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants